Thursday, November 25, 2010

हैप्पी थान्क्स्गिविंग!

Happy Thanksgiving!

Hope you guys both have a good Thanksgiving! Now, katie, I know they don't celebrate it over there but I think you should spread the joy by just eating a lot today. Ya know, just pretend like youre here haha

Guess how I started out my Thanksgiving holiday! A 5K! It was soooo much fun! I ran with Paxtoon, Natalie from school, and Corie and Grant. There was a ton of people there.

Have fun guys!

Saturday, November 13, 2010

KK and JB have a French connection

KATIE! Are you excited!? You're going to learn the french lyrics to One Less Lonley Girl and then come back to the US and impress us all! Got it?

http://www.youtube.com/watch?v=rpfRZNDC9Z4

Friday, November 12, 2010

सम इस १७

video

Wahoo! Sam is 17! and to repeat what Sam already said...JUSTIN BIEBER IS AMAZING! haha

Oh and guwss what! Tonight at 11 I ran a 5k and I got 2nd in my age group! wahoo! I think there was around 250 people overall and I was 59th. haha Wahoo!

Anyway I'd better go to bed cause I'm leaving for the cousins in the morning!
Love you guys!

Tuesday, November 9, 2010

Justin Bieber Concert!

The blue one was the only decent video I got because I'm stupid and I forgot the sound turned off when I zoomed in and out. And for some reason I was constantly zooming. lol. Oh well. The concert was really fun katie! I wish you could have been there! We'll tell you all about it when we skype next!
video

Thursday, November 4, 2010

उस एंड फ्रिएंड्स!

video

Escargot!

Guess who ate me some snails tonight? thats right: ME!

aha! they were actually not as disgusting as i had imagined. with a TON of butter and some flavoring stuff, they are surprisingly delicious. but i swear, they are the ugliest things ive ever seen! and a little off-putting to first time eaters. well, and mussels too, but were not talking about that now. ahaha! just thought id share that with you guys ;)

LOVE YOU BOTH! talk soon :)

Monday, November 1, 2010

Sam is Extrodinary

http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw

No matter what anyone says, Justin Bieber CAN actually sing. Not many kids can sing like that. Just throwing that out there... lol. I just thought that video was cute so I decided to share it with you guys. haha.

BTW his concert is a week from today, not that I'm counting down or anything. =]

Oh and guess what happened to me today!? I got rear ended! It scared the living pee outta me! I've only been driving for maybe 2 weeks and I already get hit. That would happen to me! haha.

P.S. I thought my title was widely acceptable by the diverse internet community. (Wow, don't I sound educated, lmao!)